Praca i finanse na 2011 rok

Wczoraj rano zadzwoniła do mnie znajoma z prośbą o noworoczną wróżbę dotyczącą pracy i finansów w kolejnym roku. Zapytałam, czy oczekuje szczegółowej odpowiedzi? Odpowiedziała, że chciałaby poznać tylko klimat. Uśmiechnęłam się, gdy na pytanie jako ostatnią kartę wyjęłam Kapłankę. Karty jak to karty - mówisz i masz.

Królowa Buław przepowiada dobry klimat w pracy i zadowolenie w finansach, pozycja zawodowa mojej znajomej pozwoli jej na podjęcie nowych zadań zawodowych, które przyniosą jej nie tylko wewnętrzne zadowolenie. 
Zapytałam, czy ma jakieś konkretne plany? Odpowiedziała, że jeszcze o tym nikomu nie mówiła, ale przygotowuje się do czegoś, co bardzo ją fascynuje. 

Moją uwagę skupił  As buław, który promienieje pośrodku przynoszący nowe możliwości , duży optymizm, doskonałe perspektywy i rozkwit oraz przedsiębiorczość.

Kapłanka zamykająca ten trzy kartowy rozkład tajemniczo spogląda na dwie poprzednie karty, nie chcąc zdradzać więcej szczegółów, zachęca do obserwowania wydarzeń by nie przegapić swojej szansy.

Etykiety: