Rozkład na pięć kart

Mój wzrok przyciągnęła karta Gwiazda XVII, leżąca pośrodku rozkładu mówiąca, o sednipytania dotyczącego przyszłości finansowej pana Adama. Człowiek ten pokłada wielkie nadzieje, na poprawę swojej obecnej sytuacji, która na tę chwilę jest stabilna(Cesarz IV).
Pytanie:  Czy pan Adam otrzyma podwyżkę?
Jak widać osiągnął już wiele, a jego oczekiwania finansowe rosną. Zapytałam, czy ma jakieś nowe plany jeśli chodzi o pracę? (Gwiazda XVII ).  Usłyszałam, że właśnie poszukuje nowej, dobrze płatnej pracy, bo nie ukrywa, że z przyjemnością zmieniłby już otoczenie. Kolejna karta jaka zwróciła moją uwagę to Król Buław jako rozwiązanie, które z pewnością zadowoli pana Adama, gdyż jego plany w krótkim czasie( 5 buław) mają szansę się spełnić( Król Buław ). Nie tylko możliwe jest otrzymanie podwyżki po rozmowie (Sprawiedliwość XI), ale również znalezienie nowej atrakcyjnej pracy. 

Wielkie Arkana na początku rozkładu sugerują, że przed nim ważne wydarzenia. Podpowiedziałam mu, aby przygotował się do ważnych rozmów z przełożonymi na wyższym szczeblu. Po z sumowaniu numerologii Wielkich Arkan 4+11+17 = 32 - 22 = 10 jest Koło Fortuny X przynoszące ze sobą splot okoliczności, które będą mu sprzyjać w tej sprawie.

Aktualizacja 18.01.2011. Pan Adam otrzymał 5 dni temu propozycję nowej pracy, o której mógł marzyć:-) Stanowisko, lepsze zarobki i prestiżowe otoczenie.



1. Obecna sytuacja
2. Co przed tobą ?
3. Sedno sprawy
4. Niedaleka przyszłość
5. Rozwiązanie

Etykiety: ,