Rozkłady dzięki którym zweyrfikujesz własne interpretacje

Zajrzałam do swoich starych zeszytów, w których zapisywałam rozkłady dzienne, tygodniowe i miesięczne. Jest w nich tyle szczegółów dotyczących życia codziennego począwszy od zakupów, obowiązków domowych, pracy, nieporozumień, do przełomowych chwil czy zdarzeń.
Jakie stawiałam pytania odnośnie dnia codziennego:
Wariant I
Możemy bardziej sprecyzować nasze pytania i rozłożyć na tydzień: 
Wariant II

Przykładowa interpretacja rozkładu na tydzień - Wariant II
  1. Samopoczucie w tym tygodniu - osiem monet - będę zapracowana, zajęta sprawami dnia codziennego, być może nie będę miała czasu na nic innego, ale z drugiej strony poczucie wypracowania konkretnych wyników, zobaczmy dalej.
  2. Atmosfera w pracy - Król Pucharów -  z racji mojego zajęcia król pucharów informuje mnie o naturalnym rytmie..
  3. Atmosfera w domu - Śmierć XIII - tutaj przyznam, że karty od razu uświadomiły mi, że to czas wielkich zmian i ważnych wydarzeń, które są nieuniknione, po śmierci mojego taty. Karta wyraża obawy przed stratą, jaką domownicy wyczuwają.Istotne wydarzenia - Paź  Monet - szansa na otrzymanie czegoś wartościowego, nauczenia się 
  4. lub zarobienia pieniędzy lub też oferta jaką ktoś mi może złożyć. Ale również paź pokazuje młodych uczących się ludzi, to też nawiązuje do egzaminu mojej córki w tym tygodniu.
  5. Tym powinnam się zająć - Królowa Monet - Powinnam zadbać w tym tygodniu o swoje interesy, nie tylko w wymiarze zawodowym, ale również rodzinnym. Powinnam również zwrócić uwagę na wydatki i na tego Pazia monet ;)
  6. Efekty jakie otrzymam - sześć monet - tu karta znów nawiązuje do karty Śmierci, Pazia monet i Królowej monet. Otrzymanie zapłaty, uzgodnienie warunków, porozumienie w sprawach finansowych.

Jest dopiero czwartek, ale już dziś mogę stwierdzić, że karty bardzo konkretnie pokazały mi wydarzenia tego tygodnia i ich sens. Chyba powrócę do rozkładów tygodniowych.

Ta praktyka umożliwia weryfikację swoich odczytów. Jest też ćwiczeniem swoich interpretacji i wzbogaca wiedzę na temat wybranych kart. 

Etykiety: