17.05.2011

Pełnia Księżyca 17 maja 2011

Pełnia w Skorpionie i rozkład kart w notce 50-tej.
MAAT TAROT

Gdy Księżyc jest w pełni w Skorpionie, jest na przeciw Słońca w Byku. Byk jest przeciwieństwem Skorpiona: gdzie Skorpion wymaga intensywności, Byk pragnie spokoju. Jeżeli Skorpion ma na celu usunięcie wszystkiego, co nam nie służy, Byk chce zatrzymać w imię bezpieczeństwa posiadania. Ta pełnia jest prawdopodobnie najbardziej intensywna ze wszystkich pełni, ponieważ z natury Skorpion konfrontuje i ujawnia.
 
Pełnia Księżyca w Skorpionie  otwiera serce i umożliwia ciemnym emocjom wydobyć się na do światło dzienne i znaleźć spokój i bezpieczeństwo oferowane przez Słońce w Byku  i inne planety w tym znaku. 

Rozkład w pełni Księżyca - Full Moon                           

1.Cykle Księżyca: Jakie stare wzorce są ciągle obecne w moim życiu?
2. Magnetyzm Księżyca: Co mnie przyciąga? Do czego mam zamiłowanie?
3. Wpływy lunarne: Jak Księżyc na mnie wpływa?
4. Stary Księżyc: Co z mojej przeszłości powraca?
5. Księżycowe sny: Co moja podświadomość chce mi powiedzieć (np. sny)?
6. Księżycowe refleksje: Moje iluzje i złudzenia.


Rozłożyłam karty dla siebie i oto co ujrzałam:

Cykle Księżyca: Wokół czego ciągle się kręcę...

3 monety.
To karta cyklu tworzenia. W tym rozkładzie przekonuję się,  że Księżyc silnie oddziałuje na moje Zycie.  Ta karta na tej pozycji jest dla mnie dobra wróżbą.  Wszystko co robię , staram się w miarę możliwości synchronizować z fazami księżyca, a szczególnie w swojej pracy.





Magnetyzm Księżyca: Co mnie przyciąga...  Do czego mam zamiłowanie..

6 monet.
Karta harmonii i równowagi w życiu codziennym. W tej karcie odnajduję cierpliwość i efekt swoich działań. To podwojenie trójki, czyli współtworzenie. Jestem osobą, która potrafi współpracować, inspirować. Dzielenie się tym co człowiek zdobywa, czego się nauczył.







Wpływy lunarne: Jak Księżyc na mnie wpływa....

As pucharów.
Na tej karcie widać wszystkie fazy Księżyca, co potwierdza moje wcześniejsze stwierdzenie, że jestem pod bardzo silnym wpływem Księżyca. Najbardziej widoczny jest w moim emocjonalnym świecie, a to ma również potwierdzenie w moim horoskopie urodzeniowym. As pucharów ukazuje niezmierzony ocean nieświadomości. Silny wpływ księżyca, może również przejawiać się w negatywny sposób, chociażby poprzez skrajne nastroje i niewytłumaczalne zmiany emocjonalne.  Kto z taką kobietą wytrzyma?:) 



Stary Księżyc: Co z mojej przeszłości powraca...

6 pucharów.
Emocjonalna przeszłość. Choć piękna karta, nie musi nieść tylko i wyłącznie pięknych wspomnień. Dzieciństwo i wszystkie wspomnienia z nim związane, z pewnością dochodzą do głosu podczas pełni księżyca w Skorpionie. Ta karta budzi również we mnie emocje związane z dziećmi, miłością, bezpieczeństwem, spokojem i harmonijnymi uczuciami.





Księżycowe sny: Co moja podświadomość chce mi powiedzieć...

As monet.
Na tej karcie również widnieje Księżyc w pełni. Zwraca uwagę na pewnego rodzaju pełnie, dostatek, ukryte bogactwo, które należy wydobyć na zewnątrz, niewykorzystany potencjał. Dar, który jeszcze spokojnie sobie drzemie?  Szansa na osiągnięcie szczęścia… Bardzo się cieszę ;)







Księżycowe refleksje:  Moje iluzje i złudzenia…

Sprawiedliwość.
Kiedy spojrzałam na ten Wielki Arkan, leżący pośród kart emocji, skojarzyłam słowo: nic na logikę. Na mojej karcie widnieje symbol słońca. Hmm. ..  niesamowicie dziwne stwierdzenie, iluzją staje się Słońce, nie Księżyc… To co dla mnie jest oczywiste, dla innych może być kompletnie nieracjonalne, iluzyjne i  złudne. Naprzeciw Sprawiedliwości leży karta Asa pucharów. To ukazanie dysharmonii między emocjami, uczuciami i intuicją, a światem logiki i rozumu.   Przeważa u mnie serce nie rozum….



W posumowaniu cytat z Małego Księcia:   
„Najważniejsze jest nie widoczne dla oczu, najlepiej widzi się tylko sercem”
Blog contents © Tarot w praktyce 2010. Blogger Theme by Nymphont .