Piątka mieczy i nieprzyjemna konfrontacja...

Stajemy w obliczu nieprzyjemnej konfrontacji. Ktoś lub my sami wywołaliśmy wojnę na słowa. A może ktoś celowo niszczy nasz wizerunek..?
Piątka mieczy, to karta manipulacji , nieszczerości, fałszywych obietnic, podstępnego działania...
Uosabia wszystko to czego unikamy w relacjach partnerskich, zawodowych czy rodzinnych.
Karta stratega, który podstępem chce osiągnąć to na czym mu zależy.
Obrazuje sytuacje, kiedy miedzy dwiema osobami, ktoś trzeci „miesza”, kiedy zostaliśmy zdradzeni, ale nie w sposób fizyczny, a mentalny, kiedy obietnice zostały złamane, a nasi sprzymierzeńcy, stali się naszymi rywalami.
To karta dosyć nieprzyjemna, mówiąca o odrzuceniu, wykluczeniu z kręgu wtajemniczonych osób, czy  stracie zaufania. Źle rozegrana sprawa, brak stałości i ciągła zmiana zdania.
Zdobyta wiedza i doświadczenie uczy nas jak nie dać się kolejny raz pogrążyć i narazić na straty..
Piątka mieczy to również osoby, które bogacą się naszym kosztem, a nasza klęska wznosi ich na wyżyny…

W rozkładzie dla samej siebie, 5 mieczy dała mi się we znaki. Rozłożyłam karty, by poradzić się, czy dobrze wybrałam firmę zajmującą się budową stron internetowych. W rozkładzie na samym końcu jako efekt pojawiła się 5 mieczy.  Nie wzięłam tego na poważnie …. Pomyślałam, że ta piątka mieczy może informuje mnie o branży o jaką pytałam, ale nic z tego… 5 mieczy leżała obok rycerza monet.. Jak to się skończyło? Straciłam tylko i aż 500zł , czas i nerwy… ale akcja odegrała się taka jak na karcie, oni mnie straszyli prawnikiem, a ja ich prokuratorem, ponieważ wyłudzili pieniądze i manipulowali mną, twierdząc, że na 100% stworzą mi stronę jaką zaakceptuję, ale tak się nie stało. W rezultacie ani ja nie zgłosiłam tego do prokuratora, ani oni nie zrobili niczego więcej..

Po takiej sytuacji 5 mieczy jest dla mnie kartą, która jeśli się pojawi OSTRZEGA przed taką właśnie bitwą. Bardzo długo czujemy niesmak, a pamiętamy taką nauczkę na wiele lat..
Jeśli ktoś składa Ci obietnicę lub deklarację, możesz sprawdzić, czy dana osoba, dotrzyma słowa.
Jeśli pojawi się 5 mieczy, nie masz zupełnie podstaw, aby tej osobie wierzyć, pamiętając, że 5 mieczy to manipulacja i strata.

"Zemsta to klęska osobista człowieka. "

W kolejnym wpisie - Szóstka mieczy i wejście w nowy okres życia..

Etykiety: ,