Podpowiedź Intuicji

Odkryłam, że określenie kierunku świata uzależnione jest od położenia osoby poszukującej. Czyż to nie jest dzisiejsza wiadomość zawarta w tych kartach? Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia Szczerze zachęcam do dialogu z własną intuicją.
Co podpowiada mi dziś moja intuicja?
Trójka buław i Kapłanka
Trójka buław odnosi się do takich sfer jak szeroka perspektywa, przewidywanie  przeszkód, przeczucia, plany i wizje, patrzenie z dystansu, poszukiwanie nieodkrytych obszarów, wskazywanie innym drogi, przewodnictwo..
Kapłanka natomiast identyfikuje się ze spojrzeniem głębiej, poza to  co,  oczywiste, odkrywanie tego co nieuświadomione. Jest wizjonerką.
To, co podpowiada mi dziś intuicja, to spoglądanie w przyszłość z większym dystansem. Zachęca do zaglądania jeszcze dalej i głębiej. Te karty to nic innego jak, podążanie za głosem swojej intuicji..
Usiądź wygodnie i obejrzyj sytuację z dużej odległości. Wyobraź sobie, że nie jesteś osobiście zaangażowana, aby uniknąć nadmiernych emocji. Zobacz to, czego wcześniej nie widziałaś…
Tak przy okazji. Ostatnio postawiono przede mną wyzwanie. Poproszono mnie o odszukanie miejsca, w którym ktoś przebywa.Jestem z siebie dumna i ze swojej intuicji.
Coś niesamowitego:)

Etykiety: