Rozkład tak - nie

By | 07:40 7 comments
Przedstawiam Wam do przetestowania rozkład, który ma odpowiedzieć Tak lub Nie na zadane pytanie.
Osobiście nie jestem zwolenniczką tak stawianych pytań, ale zdarza się, że wiele osób oczekuje takiej właśnie odpowiedzi. Spróbujmy wspólnie sprawdzić, czy takie pytania i takie rozkłady mają sens. OK?
Nie dowiemy się póki tego nie sprawdzimy. Zapraszam Was również do dzielenia się swoimi wynikami. Ile razy w tym rozkładzie pojawiła się prawidłowa odpowiedź ? Ile razy i na jakie pytania nie udało się wam uzyskać dobrej odpowiedzi ? 
Rozkład ze strony tarotnet.pl


Przy okazji, chcę bardzo podziękować Wam za maile, które piszecie:)
Cieszę się, że to właśnie do Was trafiają moje słowa.






Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Witam :) Jestem w trakcie testowania rozkładu. Na razie sprawdziło się pierwsze pytanie ..za jakiś czas podam statystykę trafień. Gorąco pozdrawiam Pani Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie Pani Dorotko;) Rzeczywiście bardzo ciekawy rozkład. Ja także chętnie go przetestuję i podzielę się swoimi wynikami i spostrzeżeniami na jego temat. Pozdrawiam cieplutko;)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Pani Dorotko :)
    Miałam już doświadczenia z tym rozkładem, bo wydawał mi się w miarę prosty. Niestety nie sprawdzał mi się...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Pani Dorotko. Zgodnie z obietnicą przetestowałam rozkład. Niestety okazał się niewiarygodny. Większość odpowiedzi nie pokrywała się z rzeczywistością. A jak u Pani sprawdzał się rozkład?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo za podzielenie się doświadczeniami..czekam na kolejne informacje:) sprawdzam go nadal/ Efekt - raz się sprawdza, dwa razy nie..testuję dalej. Wy też piszcie jak to się u was dzieje:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozkład nie odpowiada w 100% prawidłowo. Ale polecam rozkład na trzy karty:
    Tak, jeśli......
    Nie, jeśli........
    Porada.....

    http://sekrety-kart.blogspot.com/2011/05/gilded-tarot-i-pytanie-na-tak-lub-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. witam serdecznie:)
    Odnośnie rozkładu to jest niewiarygodny. Swojego czasu byłam na portalu tarot net i brałam udział w dyskusji na temat wiarygodności podanego rozkładu - zdecydowanie byłam na nie. Przetestowałam rozkład setki razy i stwierdzam to co zauważyłam po raz pierwszy: jest pozbawiony logiki. Używając tego rokładu zauważyłam, że odpowiedź na zadane pytanie faktycznie pojawia się tam gdzie jest KF ale nie bierze pod uwagę przypisanych pozycji. Mój ostatni rozkład:
    zadałam pytanie czy konkretnego dnia otrzymam telefon-wiadomość z firmy; KF stanęło na pozycji tak! w towrzystwie 2buław.- odp była dla mnie jasna- nie będzie kontaktu, kontakt jest chwilowo zatrzymany, mimo iż wg. rozkładu odp. powinna być na tak...i rzeczywiście kontaktu nie było. Karty pod i nad KF są dodatkowymi informacjami do zadanego pytania, także zgadzam się z tym co zauważyłaś Dorotko, że karty leżące w kolumnie KF są ważne.

    OdpowiedzUsuń