Misja specjalna tarota w praktyce

Powroty nie zawsze są łatwe. Przez ostatnie pół roku w moim życiu rządził wielki arkan trzynasty. Zapewne teraz zastanawiacie się  co zmieniło w moim życiu? Ale pytanie powinno brzmieć co, kto zniknęło z mojego życia? I można by cały wpis poświęcić na życiowe wyjaśnienie tej karty, bo taki sens ma ten blog. Jednak teraz napiszę tylko tyle, że sytuacja juz staje się przewidywalna jak to, że po trzynastce jest czternasty, piętnasty i szesnasty wielki arkan. Po każdym szoku nadchodzi moment kiedy powoli dochodzimy do równowagi, a świat jaki wyłania się po nim,  napawa nas wieloma obawami , ale też obnaża to. z czym nie potrafimy skończyć, co nas hamuje, aby w szesnastym arkanie móc przebudować swoje życie. Brzmi enigmatycznie prawda? :)

To wstęp, który sam mnie zaskoczył. Mała rozgrzewka przed, jeszcze nikomu nie zaszkodziła.
Dostaję bardzo dużo e-maili z pytaniami dotyczącymi kart i podziękowaniami od czytelników bloga. Jak wspomniałam na wstępie ostatnie sześć miesięcy były dla mnie dużym wyzwaniem osobistym. Nie zawsze byłam w stanie i w formie, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania w komentarzach i mailach, ale robiłam to kiedy tylko mogłam. Teraz kiedy pewne sprawy już okrzepły, postanowiłam usprawnić nasz wzajemny kontakt i w pewien sposób go zorganizować. Dlatego założyłam na portalu społecznościowym grupę o nazwie Tarot w praktyce – wsparcie.
 przejdz na stronę grupy

Od tej chwili każda osoba, która posiada profil na facebooku i posługuje się na nim imieniem i nazwiskiem (nie pseudonimem) może dołączyć do tej grupy. Można tam dzielić się własnym doświadczeniem i prosić o wsparcie w interpretacji swoich rozkładów lub zapytać mnie i inne osoby o cokolwiek co dotyczy kart tarota. Mam nadzieję, że poza tym poznamy się bliżej. Grupa jest zamknięta, co daje poczucie prywatności, a wszystko co dzieje się w niej, w niej też zostaje.

Nie ukrywam, że pojawiać się będą również różne formy- nazwijmy to- pomocnych narzędzi do poznawania tarota. Ale przede wszystkim stawiam na samodzielną praktykę z możliwością korzystania z wiedzy i doświadczenia ekspertów. To co mogę teraz ujawnić to to, że w miarę upływu czasu formy przekazu będą dostosowywane do potrzeb. Nie wszystko można przekazać za pomocą pisanej treści. Już pojawiła się potrzeba, która wymaga ode mnie zastosowania innych narzędzi komunikacyjnych niż tylko post. Mam nadzieję, że dzięki tej grupie wiele osób uzyska dostęp do swoich ukrytych zasobów i wykorzysta je, by w przyszłości dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. By móc realizować siebie.

Jeśli jesteś pasjonatem tarota dołącz do nas!

Narzędzie, które pozwoli na dostęp do waszych wszystkich grup w tym również i do naszej –aplikacja– Facebook Groups. Już z niej korzystam.

No tak, wiele osób teraz zapyta: To na blogu już nic nie znajdziemy? Czy musimy być w grupie by móc poznawać karty? Nie. Nie musicie być w grupie wsparcia jeśli go nie potrzebujecie. Blog będzie się rozwijał. Ale dzięki grupie będę wiedziała na co jest zapotrzebowanie, na jakie treści. 

W zakładce symbole w tarocie, pojawią się opisy symboli najczęściej pojawiających się na kartach tarota. Aktualne informacje będą udostępniane przeze mnie na fan page Tarot w praktyce. Jeśli jesteś jego fanem – otrzymasz powiadomienie o nowych wydarzeniach lub wpisach. Najważniejsza dla was jest forma i treść – tak wynika z waszych komentarzy i maili. Dla mnie najcenniejszy jest czytelnik, który nie tylko odwiedza tę stronę, ale reaguje na, to co przeczytał – za to bardzo dziękuję!

Odświeżam wszystkie kanały informacyjne, także ten na YouTube. Tym razem jednak postanowiłam zadbać nie tylko o treść, ale i o jakość nagrań, a w szczególności o dźwięk.
Dzięki spotkaniom w radio Abrahadabra, dowiedziałam się jak zapewnić słuchaczowi komfort i przyjemność.

Stoi przede mną nie lada zadanie, ale w trudnym czasie przekonałam się, że siłą człowieka jest głębokie przekonanie o słuszności swoich decyzji, pasja i zaangażowanie, które zawsze procentuje. Nawet jeśli dziś nie jestem w tym miejscu, w którym zakładałam, że będę to tylko dlatego, że musiałam się czegoś nauczyć, a nie dlatego, że jest to niemożliwe. Stąd tak ważna jest determinacja i jasny cel. Każdy ten cel definiuje samodzielnie w zgodzie ze swoim sercem. A jaki jest Twój cel poznawania tarota? :)

Rok 2016 wprowadzi nas w wibrację dziewiątki, której patronuje Pustelnik. To doskonały czas na poszukiwanie tego wszystkiego co pozwoli nam wznieść się o poziom wyżej. To czas, w którym warto zwrócić się do samego siebie, by poznać prawdziwe potrzeby i stać się bardziej samodzielnym i odpowiedzialnym, za to co dzieje się w naszym życiu. Większość dziewiątkę odbiera jako czas podsumowania i zakończenia. Ale każde zakończenie jest początkiem nowego cyklu (po Pustelniku jest Kolo fortuny). Warto wykorzystać ten czas na samodzielną pracę, korzystając z mądrych wskazówek Eremity, którym być może jest ktoś z otoczenia i nie koniecznie ma siwą brodę ;)  A może Ty nim jesteś i jeszcze o tym nie wiesz?

Zaglądaj na fan page i zabierz na nim głos. Możesz też dołączyć do grupy- jeśli praktykujesz z tarotem. Albo zaglądaj na blog i czerp z tego źródła.

Wiem, że nie był to wpis jak wszystkie pozostałe – bo nie traktuje stricte o tarocie, ale dzięki niemu dowiesz się o mnie czegoś więcej.
Na koniec tarotowa wisienka !





Etykiety: ,